سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسلایدر

دوست داشتن

سلاممم...اولا برد *شیــــــــــــــــرین* و خارج از خونه رئال رو تبریک میگم دوما این قدر میگین اخراج نانی غلط بود اگه به جای نانی پِه پِه هم بود میگفتین خطا نیست!...اگه په په بود که باید تا اخر عمر جریمه اش میکردن تازه تو اخبار ورزشی هم دیدیم که هم مسئولان رئال هم منچستر گفتن داور در مورد اخراج نانی سختگیرانه عمل کرد این یعنی اشتباه نبوده و داور بهتر بود کارت زرد نشون میداد...سوما یا اصل قضیه این که برای رئال هم یک پنالتی 100% نگرفت داور!!!...بعد همش میگن با نامردی برد تیم رئال!!!...ههه...خالی شدم...:دی



تاریخ : یادداشت ثابت - سه شنبه 91/12/16 | 2:0 عصر | نویسنده : AMIR | نظر
نظر یادتون نره دوستان!
هشت روز استثنایی در تاریخ رئال ♥

بردن 2 اکلاسیکو پی در پی و صعود به فینال کوپا
صعود به یک چهارم چمپیونز لیگ با حذف منچستر
زدن 7 گل زده و 3 گل خورده در این 3 بازی
زدن 3 گل از کریس در این 3 بازی
ستاره شدن واران،مودریچ،موراتا و دیگو لوپز

حاصل زحمات این مرد ینی آقای خاص و شاگرداشه که بهترین عیدی بهمون دادن

♥ زنده باد آقای همیشه خاص و کریس رونالدو
♥ زنده باد رئال و رئالی

http://upload.tehran98.com/img1/9dejg7i11o5xak4jllnv.jpg




تاریخ : یادداشت ثابت - سه شنبه 91/12/16 | 1:49 عصر | نویسنده : AMIR | نظر

سایت گل- ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا، با ستایش از کریس رونالدو، ستاره تیمش، او را بهترین بازیکن تاریخ توصیف کرد.

آقای خاص رونالدو را بهتر از بازیکنانی مانند پله و مارادونا دانست و تاکید کرد که شاگردان فرگوسن برای مهار این بازیکن در دیدار امشب کار دشواری در پیش دارند.

البته او تاکید کرد که برای شکست دادن منچستریونایتد و رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ نیاز به یک نمایش تیمی بی نقص دارند.

او در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که داشتن چه ویژگی ای می تواند به پیروزی مقابل منچستریونایتد منجر شود، گفت:" اینکه یک تیم باشیم؛ همین. تیم من، تیم است و پیروز خواهد شد.

منچستریونایتد چطور می تواند رونالدو را مهار کند؟ این مشکل من نیست. من هرگز مشکلی نداشته ام چون مجبور به مهار رونالدو نبوده ام. این مشکل آنهاست. رونالدو بهترین است؛ بهترین در دنیا و یاد شاید هم در تاریخ فوتبال.

من چند بار بازی های مارادونا را دیدم. هرگز بازی های پله را ندیدم اما رونالدو فوق العاده است. او بهتری است. اما او هم نمی تواند به تنهایی تیم را به پیروزی برساند. نکته کلیدی تیموبدن است. تیم باید توازن داشته باشد و بازیکنان وظایف مختلف را انجام دهند. در این سطح، اگر کسی نتواند کارهایش را به خوبی انجام بدهد، ما شانسی نخواهیم داشت.

ما وقتی شکست می خوریم هرگز نمی گوییم که رونالدو مسئول شکست بود؛ پس هنگام پیروزی هم نمی توانیم بگوییم که او پیروز شد. بدون تیم، او هم چیزی نیست اما تیم بدون او تغییر چندانی نخواهد کرد."

شایعات زیادی در مورد آینده مورینیو به گوش می رسد و او هم تایید کرد که بعد از ترک رئال، راهی لیگ برتر خواهد شد اما تاکید کرد که در حال حاضر تنها به دیدار مقابل منچستریونایتد فکر می کند.

" بله، احتمالا شغل بعدی من در انگلیس خواهد بود. اما این اتفاق در تابستان آینده رخ نخواهد داد. من به آینده ام فکر نمی کنم. آینده من مهم نیست؛ به ویژه پیش از دیداری با این ابعاد. من تمام تلاشم را خواهم کرد تا رئال در این دیدار به پیروزی برسد. می خواهم از هر دقیقه این دیدار لذت ببرم."




تاریخ : یادداشت ثابت - سه شنبه 91/12/16 | 1:10 عصر | نویسنده : AMIR | نظر
مصاحبه مفصل فرگوسن قبل از جدال بزرگ: هر دو تیم به گل خواهند رسید؛ رونالدو می تواند به ما ضربه بزند
موضوع: اخــــــــــــبار
مصاحبه مفصل فرگوسن قبل از جدال بزرگ: هر دو تیم به گل خواهند رسید؛ رونالدو می تواند به ما ضربه بزند 

در آستانه دیدار منچستر یونایتد و رئال مادرید، الکس فرگوسن به همراه رایان گیگز در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به سولات خبرنگران پاسخ داد. این دو تیم در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم می روند. 

در اینجا می توانید مصاحبه کامل الکس فرگوسن را در روز قبل از شروع بازی بخوانید:

 

اهمیت بازی 

فرگوسن در این باره گفت:" اگر به اطراف خود نگاه کنید متوجه خواهید شد که تمام روزنامه نگاران و عکاس ها بر روی این بازی تمرکز کرده اند. در اطراف زمین تمرین دو تیم ترافیک شدیدی وجود دارد و همه جا صحبت از این بازی است. این نشان از اهمیت و حساسیت بالای این بازی دارد و فکر می کنم که همه می دانند که دو تا از بهترین تیم های اروپا به مصاف هم می روند."

 

رایان گیگز  

"گیگز همیشه یک بازیکن حیاتی برای ما بوده است. بودن او در ترکیب باعث بالا رفتن تجربه و روحیه تیم می شود. او در مقابل کیو آر پی استراحت کرد تا در بهترین فرم خود در بازی سه شنبه شب باشد. او قطعا هزارمین بازی خود را در مقابل رئال انجام خواهد داد. شاید از ابتدا در ترکیب قرار نگیرد  اما مسلما او در این بازی به میدان خواهد رفت."

 

شرایط  رئال مادرید 

"این بازی برای هر دو تیم با اهمیت است ولی فکر می کنم که مادریدی ها بیشتر به برد نیاز داشته باشند. با توجه به این که آن ها لالیگا را از دست داده اند تمام توان خود را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان به کار خواهند گرفت. پیروزی در این بازی می تواند موفقیت در این فصل را برای هر دو تیم تضمین کند. رئال با دو پیروزی پیاپی در مقابل بارسا نشان داد که در اوج قرار دارد. آن ها در مقابل بارسا به خوبی بازی کردند و بازیکنان بارسا را در حمله و دفاع ناتوان گذاشتند. اما باید بگویم که این بازی برای آن ها متفاوت خواهد بود. به نظر من بازی یکسانی را شاهد خواهیم بود زیرا هر دو تیم در شرایط یکسانی قرار دارند."

 

سیستم بازی رئال در اولدترافورد 

"با توجه به بازی نتیجه رفت، آن ها به خوبی  می دانند که باید در این بازی به گل برسند. بازیکنان هجومی رئال در فرمی فوق العاده به سر        می برند. رونالدو، دی ماریا و اوزیل هر سه خطری بزرگ برای ما محسوب می شوند. با توجه به میزبان بودن در این بازی فکر می کنم که توپ و میدان در اختیار ما خواهد بود اما رئال در این فصل بارها نشان داده است که در ضد حملات بسیار مرگبار عمل می کند. آن ها این را در نیو کمپ به خوبی نشان دادند. هدف اصلی ما این است که نگذاریم آن ها از شکاف ایجاد شده در میان دفاع های ما استفاده کنند."

 

کاگاوا 

"هنگامی که او را به خدمت گرفتیم به خوبی از استعداد او آگاهی داشتیم.اما مصدومیت های پی در پی به او اجازه درخشش در اولدترافورد را نداد. اما حالا و پس از ریکاوری او به روز های اوج خود بازگشته است. خونسردی او در بازی در مقابل کیو آر پی و هتریکی که انجام داد، نشان داد که در آمادگی کامل به سر می برد."

 

دفاع یا حمله 

"من مطمئنم هست که در بازی سه شنبه شب، هر دو تیم به گل خواهند رسید. نگاه کردن به عناصر هجومی دو تیم این را به خوبی نشان می دهد. مسلما حمله در الویت اول هر دو تیم خواهد بود. تنها چیزی که به آن فکر می کنیم این است که تعداد گل های بیشتری نسبت به رئال به ثمر برسانیم."

 

شرایط زمین اولترافورد 

"شرایط چمن اولدترافورد خوب است و نمی توان برای بازی سه شنبه بهانه ای داشت. دلیل اینکه رئال زمین منچستر سیتی را برای تمرین انتخاب کرد نمی دانم."

 

کریستیانو رونالدو 

"رونالدو بازیکن بسیار ترسناکی است و می تواند به تنهایی رئال را موفق به کسب 3 امتیاز کند. در حالی که ما به فکر پیدا کردن راه گلزنی به رئال هستیم، رونالدو می تواند به ما آسیب بزند. باید تمام توان خود را برای بسته نگه داشتن این بازیکن به کار بگریم اما قطعا چنین کاری ساده نخواهد بود. مقاومت در مقابل بازیکنی به آمادگی رونالدو نیازمند یک کار گروهی است. علاوه بر بازیکنی که وظیفه مارک کردن رونالدو را بر عهده دارد، کل تیم باید مراقب حرکت رونالدو باشند. در بازی رفت، رافائل به خوبی توانست از پس رونالدو برآید و با توجه به درس هایی که او  از آن بازی گرفته است، می توانیم در بازی سه شنبه شب بر روی او حساب کنیم."

 

مقایسه کریس رونالدو با رونالدوی برزیلی 

"رونالدوی برزیلی در پست خود بهترین بود. او یک مهاجم تمام عیار بود و به راحتی راه گلزنی به هر تیمی را پیدا می کرد. 10 سال پیش او در این ورزشگاه توانست در مقابل ما هتریک کند. او بهترین مهاجمی نوکی است که من تا به حال دیده ام. اما کریستیانو بازیکن کامل تری است. ویژگی های او نسبت به رونالدو برزیلی کامل تر است. سرعت بالای او و قدرت کاشته زنی اش او را به بازیکن کامل تری تبدیل می کند."

 

مورینیو به عنوان جانشین فرگوسن 

"قبل از هرچیز باید بگویم که من هنوز سرمربی منچستر هستم. دوست دارم تا مدت زیادی در اینجا به کار خود ادامه دهم. فعلا فقط می توان در مورد زمان حال صحبت کرد و تا زمانی که من سرمربی باشم نمی توانم به این سوال پاسخ دهم که چه کسی جانشین من خواهد بود."

 

ون پرسی 

"او پس از انتقال به این جا بسیار مشتاق به کسب جام است. همانند بسیاری دیگر از بازیکنان.  هنوز هم در میان ما بازیکنانی هستند که موفق به کسب جام نشده اند، ریو فردیناند هنوز قهرمانی در جام حذفی را تجربه نکرده است، اشلی یانگ و کاگاوا نیز خواهان قهرمانی در لیگ برتر هستند. تشنه بودن برای کسب جام باعث عملکرد مثبت بازیکنان می شود. رابین تا به این جای فصل نمایش خیره کننده ای داشته است در بازی در مقابل رئال می تواند برگ برنده ما باشد."




تاریخ : یادداشت ثابت - سه شنبه 91/12/16 | 1:8 عصر | نویسنده : AMIR | نظر

مرجع خبری رئال مادرید : روبرتو کارلوس در مصاحبه با اوندا سرو در مورد بازی منچستر - رئال گفت :" رئال مادرید می تواند خوب بازیک ند ، مطمئنم . مشکل این جاست که بازی در اولدترافورد است . در بازی رفت رئال باید 3 تا می زد . بازی امشب خیلی مشکل است ، خیلی مشکل تر از دو بازی با بارسلونا . تیمهای انگلیسی در زمین خودشان خیلی خوب هستند و 90 دقیقه تمرکز دارند . منچستر خیلی خطرناک است . " 
مورینیو :" مورینیو حالا مربی رئال است و تنهایی باید بازیها را حل کند . با توجه به تجربه و شخصیتش نباید نگران بود . در بازی سه شنبه ، مورینیو بازتابی از تیم در مورد ترکیب و سبک بازی خواهد بود . مورینیو نقش خیلی مهمی خواهد داشت . " 
کریسیتانو :" او نسبت به تیم تفاوت ایجاد می کند . هر بار که بازی کرده ، مرجع کاری رئال ماردید بوده است . او یک الگوست که شایستگی توپ طلا را در سال جاری دارد تا بهترین بازیکن جهان شود . او تلاش بسیاری کرده و نماد رئال مادرید است . در حالی که بارسلونا ژاوی ، اینیستا و پویول را دارد ، رئال مادرید با کریستیانو زندگی می کند ، با او احیا می شود و اگر کریستیانو امشب خوب نباشد ، رئال خیلی اذیت می شود . "
مقایسه کریستیانو با رونالدو نازاریو :" مسلما کریستیانو یک بازیکن بزرگ است اما وقتی می توان او را با رونالدو مقایسه کرد که دوران فوتبالشان مثل هم شود و کریستیانو به سن رونالدو نازاریو برسد . " 
مارسلو :" او کمی از جو بازی دور شده اما دوباره به خودش بر می گردد . اگر کوئنت رائو هم امشب کار کند ، خوب عمل خواهد کرد . " 
دوران حضورش در رئال :"خیلی لذت بخش بود . بازیکنانی در سطح بسیار بالا داشتیم . خیلی گروهی بازی می کردیم و کار خودمان را انجام می دادیم . " 
جام کنفدراسیون ها :" فینال بین اسپانیا و برزیل خواهد بود . "




تاریخ : یادداشت ثابت - سه شنبه 91/12/16 | 1:1 عصر | نویسنده : AMIR | نظر

مرجع خبری رئال مادرید : اولدترافورد یک ادای احترام خاص به کریستیانو خواهد داشت . بازیکن پرتغالی به خانه سابقش باز خواهد گشت . مسلما اولدترافرود دلش برای اسطوره سالهای نه چندان دورش تنگ شده و سه شنبه او را ایستاده تشویق می کند چرا که فرگوسن شخصا چنین قولی را داد و از سویی برنابئو نیز یکصدا گیگز را تشویق کرده بود . 
رونالدو در یونایتد به چمپیونزلیگ ، سه لیگ انگلیس و توپ طلا رسید . پس از آن فکر کرد که زمانش در آن جا به سر آمده و برای این که بهترین بازیکن جهان شود ، نیاز به یک "نیروی " دیگر دارد .
آمار نشان می دهند که حق با او بوده است . فرگوسن نیز این را پذیرفت و می گوید :" کاری که می کند فوق العاده است . راستش فکر نمی کردم که تا این جا پیش برود . " 
رونالدو در یونایتد در 292 بازی 118 گل زده بود اما این جواهر در رئال مادرید خیلی بهتر از این ها شد . کریستیانو نسبت به زمانی که اولدترافورد را ترک کرد ، بازیکن خیلی بهتری شده است . حتی خوشبین ترین ها هم تصور نمی کردند که رونالدو در سه سال و نیم بتواند که 185 گل در 154 بازی برای رئال بزند . "

http://www.iranparto.com/uploads/2013/02/24/D_797237_1.jpg

 

 




تاریخ : یادداشت ثابت - دوشنبه 91/12/15 | 4:16 عصر | نویسنده : AMIR | نظر

 

???????????????????

???????????????????

???????????????????




تاریخ : یادداشت ثابت - دوشنبه 91/12/15 | 3:50 عصر | نویسنده : AMIR | نظر
به نظرتون بازی امشب چی می شه ؟

1 = صعود رئال

2 = صعود منچستر
من که طرفدار هر دو تایشونممم ولی تو این بازی بیشترر رئال!



تاریخ : یادداشت ثابت - دوشنبه 91/12/15 | 3:48 عصر | نویسنده : AMIR | نظر


او یک شیطان است ، شیطان سفید و نام او کریستیانو رونالدوست ،


تیتر امروز مارکا




تاریخ : یادداشت ثابت - دوشنبه 91/12/15 | 3:46 عصر | نویسنده : AMIR | نظر

سرجیو راموس که شب خوبی را در دفاع مقابل بارسلونا پشت سر گذاشته به تمجید از کریس رونالدو پرداخت و او را ناجی همیشگی تیم خواند .

راموس در مورد رونالدو گفت:” من همیشه گفته ام که او بهترین بازیکن دنیاست . او همیشه نتایج بازی های بزرگی مثل این را رقم می زند. او برای من بهتر از هر بازیکن دیگری است . رونالدو فوق العاده است .”

او افزود: “شما هر موقع مقابل بارسلونا بازی می کنید سختی می کشید، چون که آنها همیشه به دنبال فضا می گردند و کار را برای شما سخت می کنند، اما ما خیلی خوب عمل کردیم و موفق شدیم به آنها فضا ندهیم .”

” ما اینجا را با این احساس که کار را به خوبی تمام کردیم، ترک می کنیم. استراتژی ما فوق العاده بود.”

” امشب زمان مناسبی بود تا از شانس هایمان به خوبی استفاده کنیم و این کار را هم کردیم.”

راموس در مورد واران گفت:” باید به بازیکنان جوانی مثل او فرصت بدهیم، این حیاتی است.”




تاریخ : یادداشت ثابت - جمعه 91/12/12 | 1:25 عصر | نویسنده : AMIR | نظر

  • سبزوار
  • ایران ماهی
  • ضایعات
  • www.Ghaleb-fa.blogfa.com www.Ghaleb-fa.blogfa.com

    ابزار وبلاگ