سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسلایدر

*دل نوشت  از نوع زیر*

شما سرشار از انرژی هستین واقعا افتخار میکنم تو دوره ای زندگی میکنم که شما ها زندگی میکنین و من شما ها رو الگوی فوتبالم قرار دادمم...خیلی خوشحالممممممممممممم...خیلی بازیتون قشنگه مخلصیــــــــم...مسیا تو هنر مندی تو باعث شدی کریستیانو تلاششو بیشتر کنه تا به اینجا ها برسه تو متمم تیمی عالی هستی...کریستیانو ممنون که برای تیمت با غیرت میجنگی و چشم نواز بازی میکنی تو اسطوره ی فعلی و شایدم تاریخ جهان باشی تو هم مکمل تیمی و توصیف ناپذیری....هر وقت بازی های شما نیگاه میکنم مخصوصا سلطان خیلی انرژی میگیرم حتی فک میکنم از خودت هیجان انگیز تر میشمم...دلم میریزه به خدااااا...خدایا شکر که تو این عصریم...مقایسه شما بی معنی هست!...                                      ...این جمله ی منه ، دوسش دارم خیلی زیاد...

                                                                                                                                                                                                                                          *لیونل* + *رونالدو* = *توصیف ناپذیر بی پایان فوق العاده*

 




تاریخ : پنج شنبه 91/12/17 | 10:10 عصر | نویسنده : AMIR | نظر

  • سبزوار
  • ایران ماهی
  • ضایعات
  • www.Ghaleb-fa.blogfa.com www.Ghaleb-fa.blogfa.com

    ابزار وبلاگ